söndag 31 januari 2010

FruFällan

Idag har hela familjen varit ute och åkt med nya bilen. Det var en upplevelse.
Inget gnäll om dålig plats. Inget bråk syskon emellan.
Så tyst och underbart.
En litet kille som helt plötsligt såg mer än han brukar och wowade lyriskt när han såg tågstationen.

Woow mamma tuff tuff.
Ja där bor tågen.
Woow mamma...

Ut till Frufällan till en av makens gamla klasskompisar som driver verksamhet där.
En massa byggnader med loppisverksamhet och cafe i.
Underbart.

Och jag trillade över mitt efterlängtade nya soffbord som jag letat så länge efter.
Och så är det sålt!!!
Haha det ni. Snacka om att irritationen växte.
2 år har jag letat.
Men men. Det var inte meningen då.

Däremot fick jag reda på att där blir bakluckeloppis den 24-25 April.
Gissa vem som skall gå då.
För Fröken P inte är det då vi är på Ullared??

Vilken helg bestämde vi egentligen?


Jag har återigen upptäckt vilken fantastisk plats Tradera är!
Där har jag dom senaste veckorna budat hem både en gammal Sifon och en underbar korg som efter "the make over" av framsidan skall fyllas av krukor med vit lavendel och taklökar!!




Visst är den fin!

Linda

1 kommentar:

  1. Så synd med bordet där.
    Ja, tradera gillar jag med.:-)

    Om du tittar bland mina etiketter under "kök", så kan du se en köksbild där, på fönstret. Men du kanske menade hela köket?:-) Kram Stina

    SvaraRadera