torsdag 14 januari 2010

Otålig väntan



Sitter otåligt och inväntar 2 paket från Ellos .
Fjädertäcken till barnen och denna underbara golv lampa till storarummet.
Jag har så svårt att hitta lampor som jag tycker om.
Men när jag såg denna i vårens katalog föll jag direkt.
Japp den ska vi ha!!

Att jag sedan kom över 50% rabatt gör inte saken sämre.
Hade hoppats på att den skulle komma denna veckan och hoppet lever än.
Jag har ju imorgon oxå.

Veckan har sprungit förbi.
Milton mannen går inskolning på dagis och trivs som fisken i vattnet.
Det gör mamman och Thea med.
Personalen är hel frälst vid både Milton och Thea och väntar redan nu på Augusti månad då Thea förhoppningsvis får plats.

Imorgon kommer fröken P och compani.
Trevligt!
Middag med super god efterrätt,kaffe och tjöt lite längre än vanligt.
En underbar avslutning på en fredag!

♥ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar