torsdag 7 januari 2010

Julklappar

I julklapp fick jag en ny mobil av maken och barnen.
En underbar söt liten sak som är vit med chockrosa detaljer..
Super fin.


Jag fick även denna underbara ljuslykta.
Den lyser så fint på kvällarna, men jag har funderingar på att måla om den..
Mor min säger att då syns inte ljusskenet. Kan det vara så??


Lyktan är köpt på Ullared och jag visade maken en massa saker ihopp om att han skulle köpa just dom sakerna till mig i julklapp.


Hans svar på mina önskningar var - tror du verkligen att jag kommer att åka hit igen för att köpa dina julklappar?!?
Plocka på dig det du vill ha så får det väl bli julklapp då..


Jag kunde inte med att plocka på mig mer än ljuslyktan då jag med en gång förstod vad han menade ;-)
Istället plockar jag nog på mig mer nästa gång.




IDag blir det till att montera möbler. Efter en hektisk dag på Ikea igår hans det inte riktigt med.
Nya möbler till barnens rum .

♥ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar