torsdag 28 januari 2010

Om man skulle ta och trotsa

Vinterkräksjukan...
Japp. Den har nu kommit till vårat hem. Barnen har vart sjuka i ca 1 vecka och löst av varandra som dom brukar.
Nu när båda små är friska - storasyster verkar ha klarat sig.
Så är det mammans tur att bli dålig. Jag har ett konstant illamående och värk i magen.
Rör jag mig känns det inte bra.
Förhoppningsvis stannar det så här och jag slipper kräkdelen.

Ursäkta mitt trevliga blogg inlägg.
Men idag är det verklighetens dag ;-)

Tror endå att jag skall försöka mig på att trotsa trötthet och illamående med att plocka undan.
Trevliga förvandlings inlägg kommer när man piggat på sig.
Då kommer det inlägg om klädkammare, tvättstuga, och en super fin korg ala fil de feer (heter det va).

♥ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar