fredag 22 januari 2010

Fredag.

Här sitter jag fortfarande och inväntar lampa från Ellos.
Såå långsamma dom är. Och fruktansvärt otrevliga när man ringer och pratar med dom..
Byt jobb säger jag bara.
Hitta nåt du tycker är kul och där du faktiskt njuter av det du gör. Gärna med ett leende på läpparna.
Finns inget värre än surkärringar på telefon.

En sådan som jag förövrigt blir när jag måste snacka med sådana ;-)

Nu plinga det till i mobilen. Kanske det blir en lampa idag då trots allt??


Sitter även och inväntar min moster och vovven.
Senare i eftermiddag kommer maken hem och svägerskan.
Imorgon far vi 3 till Värmland medans mostern är barnvakt.

Synd att man inte har varken tiden eller ekonomin just nu till att kolla roliga butiker på vägen.
Men en sak ska jag titta efter..
Dollar store..
Dom har alltid roliga saker.
Puss lite extra på maken om det finns en på vägen. Så man kan få spontanshoppa lite.

Nää om man ska ta och fortsätta röja lite innan folket ramlar in.
Ska hinna ikapp med lite photografier oxå så man kan visa nåt kul.
Helst lampan då.. Men men..

Ha en underbar fredag och helg. Det hoppas jag på här.
(Säger sitt hemliga mantra och låter den verka)

♥ Linda

Jo men visst var det lampan som kommit. Sms avi det är en bra uppfinning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar