fredag 15 januari 2010

Sommardress



Under mellandagsrean försöker jag alltid komma mig ut och se om jag kan hitta nåt roligt.
Oftast går jag hem med 1 eller 2 plagg per barn. Mer hittar jag inte.
Inte som passar barnens karaktär iallefall!

Denna gången hittade jag en ljuvlig liten stickad dress till Fröken Thea som hon ska få ralta runt i till våren.
Synd att den inte fanns i fler färger och lite billigare pris för enligt mig var det inget rea pris.
Jag tycker att priserna under rean blivit dyra.
Men man kanske ska ha is i magen och avvakta till mellandags reans rea?!?

Då jag oftast inte hittar så mycket shoppar jag istället på nätet.
Igår hittade jag den mest ljuvliga lilla jeansklänning till Thea. Skulle sitta perfekt som 1 års present.
Trots att det är ett par månader kvar kan man aldrig vara ute för tidigt.
Klänningen ska få gro lite på mig och jag ska överväga om jag ska ha den eller ej.
Men den blir nog vår. Om ett par dagar...

Idag är det fredag. Sista dagen på denna veckans inskolning.
Underbart.
Ser redan framemot måndag och det är inte ofta man gör det.
Kan man annat när man ser hur kul killen har det på dagis??

Men först blir det fredags mys och en helg med lugn och ro.
Hoppas ni får en underbar helg.

Linda

1 kommentar:

  1. Hej! Hittade hit från Beas Barnslikheter.

    Vad härligt att sonen gillar dagis! Mn son har också toppenkul på sitt dagis... trots att han plockade upp influensan förra veckan - suck...

    Hmm... jag har inte riktigt hittat tjusningen att handla barnkläder på nätet. Jag blir istället bara trött av att sitta och titta sida upp och sida ner. Nä jag gillar att ta och känna på kläderna :-).

    H det så bra!

    Kram M

    SvaraRadera