söndag 17 januari 2010

Vitisar som kommer fram

Nu har en av mina äldsta och bästa vänner äntligen öppnat sin egen blogg.
Det var på tiden vännen.

Vi har känt varandra i oj oj ca 24 år...
Det ni!!

Shit..

Trodde enbart att det var mormödrar som satt och pratade om väninnan som dom haft i drygt 30 år.
Jag är inte ens medelålders och har vänner sedan 20 år tillbaka i tiden.
Det säger en del..

Tinas Vardags Lyx  - där kommer jag spana in dagligen.
Förhoppningsvis är hon lite mer aktiv än jag.
Men med 3 vildar hinns det inte alltid med trots viljan.

Då jag och Tina träffas blir det tyvärr inte så mycket shopping och mys som man skulle vilja. Ibland lite inredningssnack, så det är kul att kunna se hennes inköp på bloggen.
Ska erkänna att samvetet svider rejält att behöva se dom på bloggen och inte live.
Jag kommer komma Tina.
Snart!!

Imorgon börjar allvaret här hemma igen. Helgen är slut.
Dagis imorgon för Monster Milton.
Förhoppningsvis får mamman lämna honom där en liten stund. Men vi får se hur det går.
Milton har redan fått en super mysig killkompis-Antion var mamma verkar lika trevlig hon.
Kul när både barn och föräldrar träffar nytt folk.

Helgen här hemma har varit ganska lugn. En underbar fredag i goda vänners lag.
Lördag med ridning och bilkikning.
Söndag - tvätt tvätt och åter tvätt. En gardinstång kom upp i tvättstugan.. Si så där en 5 månader för sent.
Dotterns rum fick sig ett röj och ett par gardiner.
Känns som att dagen gått hyfsat bra än så länge.
Nu blir det väl kvälls mys i soffan om jag inte får nåt flög som i går natt.

Köksrensning först kanske.

♥ Linda

1 kommentar:

  1. Ja, lampan är ännu finare i verkligheten. Hon hade rea på rean för ett par veckor sedan. I några dagar bara. Då var det 15 % på rean.:-)
    Kram Stina

    SvaraRadera