onsdag 23 februari 2011

Like a Glove

Trots att det oftast är en si så där  -10 grader ute börjar som sagt våren krypa sig in i nerverna.
Börjar bli lite trotsigt otålig och vill ha sol och värme.
Nu!!

Helst igår redan.
Årets fröer står planterade på fönsterbrädan.

Nu är det vårens och sommarens mode som spanas in.
Köps, provas, skickas tillbaka och köps nytt!
Lite som fått komma in i garderoben är dessa fynd från Hm . 





 Tunikan är i en sådan där härlig -" what color is it" färg. En blandning mellan mörk choklad brun, svart och grå. På hemsidan heter den dock mörkgrå.
Mer väntas hem.
Eftersom jag genom årens lopp har fått acceptera att jag har en viss för kärlek till blått så blir garderoben även detta år följt av en blå tråd.

Eg tycker jag inte om blått. 
Men som sagt av någon konstig anledning är det det som hamnar i både garderoben och inredningen..
Och visst det ger mig nog någon typ av lugn..
Men att det är favorit färgen skulle jag aldrig säga.


Däremot passar kanske ordspråket bättre på att beskriva situationen
 - Actions speak louder than words.

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar