måndag 14 februari 2011

Ibland tycker jag mindre bra om dom

Som säkerligen alla föräldrar finns det dagar då man tycker mindre bra om sina barn.
Idag är en sådan morgon.
Känslan att tycka mindre bra om dom minskar för varje sekund men jag kan endå inte ogilla det faktum att dom idag börjat härja runt kl 4:00...


5:30 var det dags för frukost och nu sover det ena barnet i soffan igen.
Det andra lär väl däcka om en stund det med.
Men jag då??
Inte så att jag kommer passa på att ta mig en lur och sedan må urk resten av dagen.
Nää bara att inse dagens sanning, jag kommer att vara en bitsk, trött och lättirriterad morsa ikväll när nattningen närmar sig.


Tack mina barn.
Bara för att jag tycker mindre bra om er idag betyder inte det att jag inte älskar er ;-)


Nu blir det mera kaffe för att vakna lite till.
Och fortsätta med en present som jag hoppas är klar snart och kan läggas på lådan!


Godmorgon på er förresten.
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar