lördag 12 februari 2011

Flora

Hemma hos oss är både väggar och golv oerhört tomma.
Jag har inte lyckats hitta vare sig den där mattan som skulle passa så perfekt eller tavlan som man aldrig tröttnar på.

För ett par månader sedan vann jag en auktion på tradera med en massa flora bilder.
Ramar har jag inte fått tummen ut att köpa förrens för ca 2 veckor sedan.

 Våran tomma vägg

Svarta ramar med blå och rosa flora bilder.



Väggen känns mer hem trevlig och inte alls lika kal och trist som tidigare.
Min älskade make har fått smyga till dottern och fråga - hur länge har bilderna hängt uppe?
Han har en tendens till att inte märka alla förändringar, Ibland kan det gå flera veckor.
Jag tycker det är super skönt.
Då kan jag hala och dra lite på ett inköp som kanske inte skulle ha gjorts ;-)

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar