torsdag 17 februari 2011

I Kärlekens Tecken

Alla hjärtans dag var ju i måndags. 
Vi "firade" inte på nåt speciellt sätt.
Jag njuter mer av att få en blomma på en annan dag. 
Det känns så konstlat att tvinga fram en blombukett eller liknande bara för att det ska vara så.

Det vi gjorde var att äta Iransk mat. 
Maken älskar maten från sitt hemland.

Igår kom jag hem med presenter till hela familjen.
Milo man skulle ju firas för att ha klarat det här blöjslutandet så bra.

Maken (och jag) fick en fin fin orkidee, orkideen var till mig, färgen på blommorna till maken ;-)

Foton : Linda 


När jag ställde blomman i fönstret bredvid min gamla - ca 6 år gammal märktes en klar skillnad. 
Min gamla som jag tror mått bra mår nog inte så bra iallefall.
Nu står den på vattning och jag hoppas den rycker upp sig.


Från bottenvåningen hörs en massa skrik. 
Sholas pyamas party pågår för fullt.
Resten av familjen sover och själv är jag nog hög på koffein.

En kopp spontan kaffe med grannen gjorde att jag nog blev överdoserad.
Hoppas på att kunna somna någorlunda idag iallefall.


Ibland ramlar det in lite kommentarer.
Dom är riktigt uppskattade. 
Så det värmer att se att ni som är här och läser faktiskt vågar sätta ett namn/ sida på er.


Kram Linda

2 kommentarer:

  1. Jag vågar! :-)

    Det va en riktigt snygg färg du köpt på din nya blomma. :-)
    Fint det blev på din blogg!
    Kraaaam!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också när man får blommor på dagar då inte alla andra ska få, bara för att det ska vara så. Känns mera uppriktigt.
    Det låter gott med iransk mat.:-)
    Kram Stina

    SvaraRadera