lördag 5 februari 2011

Hon är ett litet odjur


Våran lilla fröken Thea hon kan hon.
Den mest underbara unge som finns.
Samtidigt retar hon gallfeber på mig.

På filmen shakar hon loss och jag har nog inte skrattat så mycket på länge.
Självklart gjorde hon ju dom bästa movsen när "kameran" var avstängd.
Brukar det inte alltid vara så?!?!
Den lilla som förövrigt brukar kissa lite överallt, nu senast i soffan, gjorde precis en stor nr 2 mitt på storarumsgolvet, men sprang glatt omkring ändå och spred den goda doften omkring sig.
Väluppfostrade barn jag har va :-D
En dusch och moppning senare , visade det sig att lillskiten kan ha fläta...

En som räcker lite nedanför axlarna!!
Det ni..

Dagen idag har tillbringats med mamman min som skall in på operation imorgon, får ska det f**nimig bli av!

En tur på Ikea som slutade som den brukar. En massa saker följde med i bilen som det inte alls var tänkt.
Men som mamman min sa - såå billigt så man kan inte låta bli!
Vad visar jag imorgon!

Nu blir det väl förhoppningsvis läggning och sen slappa i soffan.
Och jag - jag tvärvägrar att kolla på melodifestivalen.
Här blir det livet på akuten, risk förlossningar eller annat kul och blodigt ;-)

Trevlig lördags kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar