måndag 3 januari 2011

Jag är förälskad!!

En förälskelse är så underbar.
Denna pirriga känsla i magen. Man ler stort och blir helt gurgig...
Ja ni förstår , när man inte kan sluta prata om förälskelsen.
Små fnittrande, stort leendes och nojjig.

Nu har jag blivit smått förälskad i 2 saker samtidigt.
Den första som jag måste få visa och hylla är en ny blogg men en underbart
söt flicka vid namn Foki .
Helt bedårande söt.
En riktig Hello Kitty tjej. Med allt vad det innebär.
Och så roliga saker hon visar.
Jag har nog aldrig googlat så mycket i hela mitt liv som dom sista dagarna.
Hade kunnat ge en del för att få vara en fluga på hennes vägg.

Juicy Couture är en annan sida....
Oj oj oj... Hel fnittrig visade jag maken ytterligare en sak som jag lagt på min önskelista.



Dessa är några av dom armband och berlocker som jag blev super förälskad i!!!
Riktiga skönheter och väl värda sin väntan.

Som vanligt efter bildinlägg krånglar text platsen.
Så nu ger jag upp.

Men ni förstår läget!!

Im In LOVE!!!

Linda






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar