lördag 8 januari 2011

Inte utan att känslorna tog över!!



Alla bilder lånade från nätet.


Theas spjälsäng har legat ute på Blocket ett tag. Har haft en massa kontakt med folk som varit intresserade men som sedan inte hört av sig mer.
Idag fick vi ytterligare ett samtal och personen i fråga ville komma med en gång.


Fick sålt både Theans spjälsäng och hennes babyskydd som stått hur länge som helst utan att jag gjort nåt åt det.
Idag förstod jag nog ganska abrupt varför...
Innan personen kom som skulle titta på sängen kom, stod vi och diskuterade om vi skulle prova och se om dom var intresserade av babyskyddet oxå eller om vi skulle lägga ut det på Blocket.


Tanken på att sälja babyskyddet slog verkligen upp ögonen på mig.
Detta är sista babyskyddet jag säljer.
Kommer inte köpas in någon mer för en liten knott eller groda som ligger i magen.
Shit - det blev riktigt stort för mig.
Och jag kunde inte ens med all min viljekraft trycka dom tillbaka..


Så många som vi har runt omkring oss som skall ha bebisar- helt ärligt blir man liite avis.
Inte på blöjbyten, amning nattetid, kolik...
Utan på bebismagen för min del.


Mmm. Men nää nu är det klart.
Blir inga fler.
Nada, Finito, The End...


Så var den sagan slut.


Slutet gott , allting gott.

Nu blir det till att återgå till fixa passionscheescake, ta hand om sjuk Milo, dricka kaffe, sy gardiner, och deppa aningens.

Linda

1 kommentar:

  1. Linda, jag har oxå insett allt detta, och JAAA, det är tragiskt att inse att man tyvärr har bestämt sig.
    Men det tar ju inte bort att man kan låna andras bebisar och gulla med, och lämna bort dem när de skriker eller har bajsat ;)
    Kram Jessica Tellt

    SvaraRadera