onsdag 26 januari 2011

Projekt pyssla


Nu blir det pyssel här hemma.
Har äntligen fått tag på sakerna som jag tror mig behöva för att kunna pyssla mitt nya hemliga projekt.
Inspirerad av en annan blogg tog jag saken i egna händer.
Ska prov pyssla om en liten stund så får vi se om det går att genomföra mina tankar på ett bra sätt.

Barnen sover.
Maken är och jobbar och Sholan är på sitt rum och vilar upp sig efter nattens/morgonens kräksjuka.
Hon verkar må relativt bra till trots vinterkräksjukan.
Hemma blir alla tills på måndag morgon och hoppas att alla baskiluskisar är borta och ingen mer insjuknar.

Maken borde kanske förhoppningsvis vara på väg.
Dock bra övning för mig nu när jag förmodligen blir gräsänka hela veckor framöver.
Maken skall ev byta arbetsort och då blir det veckopendling.

Som det känns nu tror jag inte det kommer bli några problem med barnen, dock kommer vi alla att sakna honom oerhört.
Men detta fixar vi!!

Nu ska jag bygga en liten form och sätta igång.

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar