onsdag 12 januari 2011

Våren på ingång!

Vintern hänger kvar på utsidan.
Ny snö har kommit under natten.

Sinnet börjar dock ställa om sig till vår.
En stor order har gjorts på Hm .
Barnens garderober har förnyats.
Nåt litet blev det till mamman oxå.
Jag som aldrig gillar kläder med märken på - typ disney tryck osv har nog fallit rejält för min lillas rådjursögon som tindrar så när hon ser en Hello Kitty, jamar och säger - mamma Katten.
Så en del med Kitty ramla in i beställningen!

Renoveringen av hallen går sakta men säkert framåt.
En hel del blev gjort under gårdagskvällen.
Just nu pausar jag och sitter och tittar på Sveriges Mästerkock och sitter med ett virk projekt till unga fröken Theas vår och sommar garderob.



Linda

Ps; Har lagt märke till att ni är en del som kikar in, eftersom jag inte alltid uppdaterar bloggen dagligen klicka gärna in er på att följa bloggen, då ser ni när jag uppdaterar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar