fredag 31 december 2010

God fortsättning på det nya året som kommer!

Här hemma lider vi fortfarande av dåligt immunförsvar och sjukdommarna försvinner inte.
Hela julen har gått i snorig näsa anda.
Verkar för tillfället som att nyårshelgen kommer vara likadan.

Ut över det har vi haft en fantastisk jul.
En massa små saker runt omkring som inte vart så roliga men ny året kan ju bara bli bättre..
Eller vad säger ni?


Barnen har njutit för fullt.
Ingen av ungarna tyckte om Tomten.
Milton älskade Tomten förra året men i år var det mest en läskig gubbe med skägg.
Klapparna tog han dock emot med glädje.

Här har smaskats god mat - faktiskt inte så mycket jul mat alls iår. Det enda som jag köpt hem var anjovis för att göra janssons. Men inte ens det har jag åstadkommit.
Däremot har jag gjort en massa julgodis  och tror att jag är inne på min 3dje sats med Vill du bli knullad i munnen-godis .
Barnen fick en extra stor påse dumle av farmor , den stal pappan och tyckte gör mer , gör mer, gör mer
:-D


Provade under juldagarna på att göra Leilas nya - Bounty Road. Ingen höjdare alls.
Nope inte för mig iallefall.
Jag vill ha det sega från kolan.Gärna gamla hårda super sega skumgodisar.

Nu är det inte många timmar kvar tills det gamla året avslutas och det nya firas in med dunder och brak och en flaska champagne.
Kvällen kommer att tillbringas hos grannen med gott att äta, trrevligt sällskap för både vuxna, barn och förhoppningsvis hund!

Fram tills dess önskar jag er en god fortsättning på det gamla året och ett fantastiskt nytt!!

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar