söndag 5 december 2010

Vill du bli knullad i munnen.

På den frågan svarar jag precis i denna stund - ja gärna och helst flera gånger per dag!!!

Tog inte många minuter för ett andra inlägg.

Jag hann inte mer än publicera så begav jag mig ut i köket för att prova årets julgodis som jag trotsat i så många år.
Trott att det kommer bli för mäktigt, inget som passar mig i smaken osv.
Men efter alla misslyckade satser med fudge som jag gjort dom sista dagarna tänkte jag att äh va fan...

Köpte hem allt och fixade iordning.

En gammal bekant har alltid uttryckt sig så fint som titeln när nåt är gott/underbart!!
Men jag kan inte annat än hålla med!!!


Leilas Rocky Road - åh så himelskt. Första tuggan och det skälvde till i hela kroppen.
Jag gjorde dock inte receptet fullt ut.
Eftersom jag var så osäker på om den skulle passa mig så halverade jag allt.
Skippade kakorna och orka skala pistage nötter, hade istället i 2 dl salta stora jordnötter.

Rocky Road och bredvid den en flaska med holy water från mekka.. ;-)

Dock måste jag lägga in en varning.
Gör den ggr 3 :-D
Göm den..
Låt ingen annan smaka för den kommer försvinna rykande fort.
Shola kommer inte att få smaka på min.
På torsdag handlas det in mer för att kunna göra en omgång till.

Att kalla det här julgodis är så fel. Hos oss blir det en stående pms godis!!
Mums.

Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar