fredag 3 december 2010

Uppdatering pågår!!

Här har det varit tyst ett tag nu.
Miltons sjuka i förra veckan tog kålen på mig.Att sedan lillgrisen fick feber oxå gjorde ju inte saken bättre.
Trodde nästan det värsta ett tag.

Inte blev det bättre av att hela förra veckan var full späckad med jobbintervju, Ullareds resa, Dejt med en gammal killkompis och mys med mamman i Göteborg.

Allt höll på att få avbokas, men skam den som ger sig!

Veckan här hemma här gått till att försöka stuva undan alla julklappar och födelsedagspresenter.
Fixa ordning det sista inför advent, som jag inte hann med när vi kom hem från Göteborg.
Både maken, jag och Shola har åkt på en lindrigare förkylning efter Milton och Theas sjukdommar.
Onda halsar, feber, snoriga näsor och en massa saker att göra är ingen hit!

Dom sista 2 kvällarna har jag och Shola passar på att slå in julklappar medans maken fått jobba övertid i massor.
I skrivande stund sitter han i bilen på väg hem från en arbetsdag.
Åter upp imorgon för att fortsätta jobba. Ev följer hela familjen med.
Har inte riktigt bestämt oss.

Hade ju tänkt att fixa med lite fina julbilder och lägga upp när jag väl uppdaterade men så blev det inte.
Märker att det mer och mer sällan blir som jag tänkt mig.
Så ni får väl nöja er med ett litet livstecken. Och duger inte det får ni hojta till ;-)

Nu ska jag kika klart på delfinalen i Idol!

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar