måndag 23 augusti 2010

Vill ni ha en


???

En liten sådan då tiden inte riktigt räcker så långt som man vill.
Träväggen som jag grävt fram har fått lite vit färg på sig.
Väggen som skulle tapetseras är klar med min underbart fina turkosa tapet.
Hyllor börjar sakterligen komma på plats.
Och rummet börjar utforma sig.

Ikväll var tanken att jag skulle satt mig och broderat ett par gardiner som skall hänga framför garderobs delen i sovrummet.
Men ett oförväntar mejl fick mig ur fattning!!
En tår eller 2 fälldes och maken sympatigrät med mig...
Här är vi en känslig familj.

Broderiet får komma igång imorgon istället och förhoppningsvis kan jag använda timmarna bättre imorgon då jag inte har en massa möten och annat som stjäl all ork, och förhoppningsvis får jag till ett inlägg med före och efter bilder.

Nu ska jag gå och skälla på dottern så hon slutar att städa sitt rum...
Sova ska vi göra men först ett möte med Bella och Edward.

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar