måndag 30 augusti 2010

Nattning pågår.

Oxå ett enkelt sätt att fylla upp titelraden utan att behöva tänka så värst mycket ;-)
Men visst pågår nattningen oxå, så inget lur här inte.

Trött som bara den är man.
2 nätter med mindre sömn än vanligt, idag har barnen varit på dagis medans en trött mamma har hunnit med båda Petra vännerna.
En fika irl och en över telefon.- inte dåligt jobbat.

Sökt en massa jobb, *harkel* 2 men det är bättre än inget och en massa för den som inte sökt jobb på flera år.

Hunnit plocka lite i sovrummet som sakta, sakta, sakta blir färdigt!
Lyckades ju hitta en sänggavel här hemma som jag håller på att fixa i ordning.
Och jag bara vägrar att visa fler bilder från sovrummet förräns jag känner att jag är klar med inredningen iallefall.

Nu står sänggaveln nere i hallen och väntar på att skuras av och sättas på plats, sen kan jag bädda rent i sängen och piffa.
Men jag räknar med att inte bli klar förräns i helgen.
Att det tar sådan tid att söka jobb!!


Hann ta en kaffe paus under bloggningen med lite fika sällskap.
Petra med familj kom och köpte några jackor som jag skulle lagt ut på tradera.
Så kom dom till användning :-)

Nu är det fortsätta att kolla på danska hollywood fruar.
Roliga filurer det där.

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar