torsdag 26 augusti 2010

4 år sedan


För 4 års sedan var dagens datum en lördag!
Jag och min älskling stod som brudpar i Sankta Birgittas kapell i Majorna.
En underbar dag som firades med nära och kära.

Idag skjuter vi fram firandet tills imorgon.
Öppnar en flaska champagne - samma som dracks på bröllopsdagen. Och sedan njuter vi!!

Nåt litet skall maken dock få idag.
Själv fick jag en underbar present av maken som nyttjas för fullt.
Den visar jag en annan dag, men å så efterlängtad den var.

Nu ska jag nyttja den igen ;-)

Kram till Tanja, Cecilia och Paula med äkta makar som oxå valde att viga sig på denna dag och planera bröllopen tillsammans.


Linda

2 kommentarer:

  1. Ja det var en härlig dag! Varma kramar till er oxå. Hoppas ni får det riktigt mysigt imorgon! <3
    //Paula

    SvaraRadera
  2. Ni va så fina den dagen och är fortfarande lika fina.
    Stor kram till er!

    SvaraRadera