tisdag 17 augusti 2010

Snuviga näsor!

Dagis terminen har ju börjat igen och lika så våra sjukdommar.
Milton man verkar ha fått bättre imunförsvar mot förra hösten som var ett rent h-vete...
Thea och jag är dom som fortfarande är sjuka här hemma.
Thean -snorig och hostig med begynnande öroninflammation.
Jag - snorig, hostig, begynnande öroninflammation och nu tror jag minsann att jag håller på att få luftrörskatarr oxå.

Som det är nu känns det värre än igår. Förhoppningsvis ger det med sig med lite medicinus.
Annars blir det bara att åka in till läkaren idag/kväll med.

Eftersom sjukdommarna inte riktigt vill ge med sig jobbar jag inte på riktigt som jag skall.
Tar det i sakta takt men måste väl vänta på att maken kommer hem och sätter ihop garderobsförvaringen.
Sen går det förhoppningsvis lite snabbare framåt.
Väggen som skall tapetseras kan förhoppningsvis bli klar i helgen.
Den som lever får se!!


Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar