tisdag 3 augusti 2010

Ingen nattning för mig igår!

Det blev aldrig någon nattning för min del igår kväll.
Istället for jag iväg och handlade lite medans maken fixade med nattningen.
När jag väl kom hem sov inte Milton man trots allt så jag tog med mig Jack the Russel på en promenix medans maken fick Milton att somna.

Ingen tid alls för bloggning igår kväll.
Dock blev det lite tid till att undersöka vad som fanns bakom gipsväggen.
Om det var som jag trodde.
Och visst hade jag rätt.
En plank vägg som går längs med nästan hela den väggen som vi håller på med i sovrummet.
Nu blir det ännu mera rivning, och vi skiter i att köpa hem pärlspont.
Eller rättare sagt den pärlsponten som vi fått spar vi till ett annat projekt som förhoppningsvis kan sättas igång med runt jul.
Hade velat skriva okt men så optimistisk tänker jag inte vara. Vill absolut inte fira jul i byggdamm..

Att ens nämna ordet jul känns uber knas men men ;-) snart är vi där!!
Hittade en super cool tapet på murstocken, såå synd att den inte satt över hela murstocken för då hade den allt fått sitta kvar.
Ev försöker jag plocka loss lite bitar och sätter in i en ram eller 2.








Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar