måndag 26 juli 2010

Sovrumsrenovering
























Röjandet pågår för fullt här hemma.
Jag har skurat golv så jag snart spyr på skiten.
Gammal plastmatta och lim är inte det roligaste att försöka få loss från trägolv kan jag säga.
Men och det är ett riktigt stort men! Framåt går det.

I helgen var ju som sagt Denny här och en stund på söndagen hjälpte han mig och maken med att försöka lokalisera var förra ägaren satt alla skruvar, spik och silicon nånstans!
Vi kom en bit på vägen och idag flyttades garderoben ut från hålet och är numera helt isär plockad och skall ner i garaget så fort Milton man sover.,
Japp nattning igen ;-)
Säger ju att jag borde byta bloggnamn och adress - Nattning pågår!

Natten tills idag tillbringades sovandes på sofforna, maken i gästrummet och jag och barnen i storarummet.Shola skratta gott åt mig idag när jag sa att vi ska sova i våra sängar inatt
-Lycka till med det du!!
 Gårdagens säng var inte ens att snacka om.
Nu står jag med kläder och pysselgrejor som skall ner i påsar innan vi ska nana kudden, men det är så värt det.
Det var inte så himla kul att tillbringa natten i en soffa med hund, mig själv och ett barn, det andra på soffan bredvid som vaknade titt som tätt för att hon hörde ljud!!

I veckan som kommer ska jag på tjejdejt - Fröken P med familj är i stan och vi har bestämt dejt utan män och barn. Hur länge sen är inte det då??
Det är nog år och dar sedan sist.
Ska bli hur mysigt som helst!

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar