söndag 18 juli 2010

Nattning pågår!!

Hmm kanske skulle ta och börja blogga på en nya adress!
Vad sägs om  - Nattning pågår ;-)

Känns som att dom flesta inläggen blir skrivna just under nattningen.
Det är liksom den tiden på dygnet då jag har/ tar mig tid att sätta mig och blogga när jag väl gör det.
Tåls att tänkas på !
Då det inte hinns med så mycket inrednings inlägg så kanske det vore toppen att börja på en ny blogg med ny adress och inga förväntningar. Minst ifrån mig själv.

Känner att jag glidit ifrån mig själv dom sista åren och vet inte riktigt var jag står.
Har iallefall kommit till insikt med mitt hem.
Allt gammalt som jag haft skall slitas fram ur garderoberna, alla mina "gamla " inredningsgrejor ska få flytta ut igen.
Iallefall färgerna.
Jag är en person som mår bäst när jag har en massa färg runt mig.
Har alltid haft och kommer alltid att ha.Önskan om ett gammalt fint och lantigt hem med vita möbler har jag önskat sedan jag var liten,.

Nu har jag ju grunden hemma.
Och att sätta färgklickar till det kommer bli toppen.
Börjar kanske med att beställa nya roliga kuddar och gardiner till storarummet.
Där vi faktiskt tillbringar mest tid.
Sovrummet är det big plans för. Massa färger och underbara tyger.
Kommer bli vårat eget himmelrike.

Hmm jag vet inte riktigt var det här inlägget hamnade.
satt och surade över människor och deras uppfattning om livet innan jag började skriva och hade väl tänkt att böja inlägget ungefär så här

- Varning för surmule!

Men sen kom jag inte längre.
Tror att irritationen ran av mig och håller sig nog borta. Annars återkommer jag med min ursprungliga plan ;-)

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar