onsdag 21 juli 2010














Idag fick jag höstens katalog från H&M , inte känns det riktigt rätt att sitta med höstkläderna i denna värmen.
Känns helt fel att bestämma sig nu, dock är heminredningen alltid lika rolig.

Hittade en massa roliga kuddar mest in till vårat blivande sovrum.
Men oxå till stora rummet och minirpojektet som pågår där för kvällen.
Ett projekt som för tillfället känns som att det går rakt åt h-vete men vem vet vad kvällen vill ge.
Skam den som ger sig!

Vet inte om jag skrivit om detta men men, med risk för upprepning -
Häromdagen tog vi oss en tur till en av makens kompisar. Som har en massa virke, så det räcker och blir över. Hos honom har vi fått en deal att vi köper av honom till halva priset av vad en viss butik tar för virket.

Där köpte vi in en massa material till grind och staketet , sådant som tagit slut här hemma.
Väl där börjar vi snacka och jag frågar om han inte har pärlspont liggandes / får in pärlspont.
Jo ibland tyckte han men jag använder inte skiten :-o så jag kastar den....

Jag bad honom spara om han fick in och det skulle han göra.
Efter en stund ropar han på mig och vips där hade jag 4 skivor med pärlspont - gratis !!

Det var ju endå skräp så !!

Gissa vem som blev glad.

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar