onsdag 7 juli 2010

Så här mysigt kan man ha det!















Igår kväll invigde jag våra nya fina utemöbler som vi köpte tack vare presentkortet från det Blå-gula företaget!
Hittade dom sist när jag och maken var på Ikea och kunde inte riktigt släppa priset. Som var alldeles för bra för att vara sant.
Enligt min mening.
Tillsammans med ett Citronella ljus för att skydda mig från alla mygg och knott och Ikeas utgående doft ljus - Ljuv tror jag den hette.
Så är kvällens mys fixat.

Tillsammans med min rosa dator som är den bästa present jag fått på länge - drar inte med klyshorna mina barn för det förstår väl alla att dom är absolut dom bästa gåvorna - ever.
Och mina rosa nya fina kaffe glas så satt jag och tvångsläste i mina böcker.

Den som har god syn har säkert lagt märke till vilken bok jag tänker på. Och till er andra som inte alls kan fatta vad jag menar så tokpluggade jag igår kväll.
Inför dagens teoriprov.
Efter x antal hjärt snurpar, skakande händer, svårigheter med både andning, läsning och hörsel, ja jag slås ut totalt vid ett prov.
Så smällde jag händerna för ögonen och tryckte på rätta knappen!!

Med ett kik genom fingrarna kunde jag konstatera att det INTE lyste rött denna gången utan grönt.

Stolt som en tupp (efter att ha förklarat för hon som övervakade testet att jag glömt hur man stänger av datorn) springer jag ut till maken och viftar med skakande händer pappret framför honom.
Sätter mig i förarsätet och kör hem på mitt egna körkort!

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar