torsdag 25 februari 2010

Pendlar

Här  pendlar vädret för fullt. Ena stunden varmt en si så där 2 minus (ja nu räknas det som varmt) och isande kyla 10-18 minus.

Gårdagen var igen en underbar dag i vårens tecken,. Droppande tak, Det doftade vår ute. För att på kvällen bli över 10 minus på en kort stund.

Jag ser hoppfullt på den närmaste tiden. Våren kommer.

Bokrean sätter igång denna veckan.
Jag hade gjort en hel lista med böcker som jag skulle beställa.
Bara att skicka in så skulle den komma med posten.
Bland annat boken
-At home with white

Och en alldeles egen kopia av - Hemligheten.
Den har jag ju skrivit om innan men hade då fått den uppkopierad utav svägerskan. Och allvarligt hur kul är det att ligga med kopierade papper som flyger hit och dit och försvinner titt som tätt?
Definitivt värt att köpa sin egen.

Igår passade jag på att plantera lite frön.
Ska leta fram lite krukor och fortsätta idag.


Sitter i funderingar om att möblera om.
Tusen järn i elden på samma gång.
Ska kanske sätta mig och göra en skiss för en gångs skull istället för att rusa fram och bara göra.
Eller bara låta det vara och satsa på att slutföra alla mina projekt jag håller på med.
Någon annan som känner att dom aldrig kommer någon vart?
Jag blir liksom inte klar med första projektet innan jag går till nästa.
Irriterande när man vill så mycket men känner att man inte kommer till skott.
Förvaring är ett måste här hemma. Ett måste som måste förbättras ;-)
Hänger ni med.

Dåligt med bilder för tillfället då jag fortfarande sitter med lånelappisen i knät och inte har tillgång till mina bilder.
Kanske ska ta tummen ur nu då och försöka slutföra nåt projekt som blivit liggande.


Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar