fredag 26 februari 2010

Fredag


Fredagen har passerat i rasande fart.
Energin har legat på topp.
Har fått gjort massor.
Både hemma med diverse plock. Men oxå planering inför den kommande våren och alla projekt.
Det jag har suttit med idag har varit att leta tyg och skumgumi till våra utemöbler. Jag tror att jag bestämt mig.

Dom senaste 2 dagarna har jag suttit klistrad vid en blogg som är helt förtrollande.
Jag har plöjt igenom den sida för sida. Och ännu är jag inte klar.
Helt fantastisk och enegi givande. Jag har fått så mycket inspiration.

Och sitter för fullt och planerar inköp på min ullareds resa.
Just denna blogg passa så fantastiskt med hur jag vill ha det hemma.

Karnas Hus  fantastisk!!

Sitter nu och inväntar samtal från maken som skall köpa thai mat med sig hem som skall avnjutas som fredags mys.
Barnen sitter och ligger framför musses clubhus. Helt förtrollade av musse pigg..

Dags att ta det sista röjet i köket.

Ha en underbar fredags kväll.
Det skall jag ha.

Lite sömnad blir det nog ikväll. En vetekudde till makens tennisarmbåge står på listan att bli klar innan natten.

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar