onsdag 10 februari 2010

En tröja med bokstäver på magen!!

Under veckan här hemma passade jag på att busa lite med en tjejkompis.
Under ett samtal frågade jag henne vad hon skulle säga om jag sa att jag har en tröja på mig med bokstäver på magen?

- Äru gravid ???

Haha jag skrattade gott då just denna väninnan frågar väldigt ofta om jag är på smällen igen.
Nää här ska inga fler barn bli till på några år.
Men däremot en mage som råkade hamna på stämpeldynorna när jag gjorde en tavla härromdagen.

Hade en canvas ram stående som jag köpt in till något projekt men liksom fått inspirationsstopp och huxflux kom jag på den käcka ideen att stämpla ner våran ingångsmarsch på bröllopet - Det vackraste!



Med en massa barn hemma och inte alltid ett huvud som är påskruvat rätt gjorde jag självklart en massa kludd fel - droppar med färg lite här och där.
Men oxå - jag kom bort mig i texten. Stämplade glatt på och fyllde hela canvasduken med text, hängde upp den och såg felet!!

Arg!!

Dock blev den väldigt uppskattad av maken när han VÄL la märke till den.
Jag brukar skämta till det med honom och säga att jag skulle kunna ställa en apa i mitten av storarummet utan att han skulle märka nåt.

-Jo du skulle nog det blir svaret..


Här ska nu tvättas och skrivas en ordentlig lista till Ullaredsresan som snart snart snart blir av.

♥ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar