måndag 15 februari 2010

Alla ♥ Dag


Igår firades det säkerligen Alla hjärtansdag i dom flesta hem.
Hos oss påbörjades dagen redan på lördagen då maken kom hem med en stor fantastisk bukett med tulpaner. Söndagen gick mestadels åt till nödvändigt ont. Men efter läggdags för barnen gjorde vi iordning varsin super stor räksmörgås, lite mousserande vin och tände ljus.
Nu blev ju läggdags av barnen inte riktigt som vi tänkt oss. Stora syster var barnvakt för lillebror medans mamma och pappa fick en stund för sig själva.

Kvällen avslutades med hemma gjord Daimtårta - tack Anette för receptet, och varsin kaffe.
En underbar dag allt som allt.
Sedan vi flyttat till landet har jag börjat uppskatta dom små sakerna lite mer.
Julen ligger mig varmt om hjärtat då den inte kunder firats på ett bättre sätt.
Kanske är det landet, lugnet och naturen som gör mig lugn. Eller så är det biverkningarna efter man fyllt 30 och fött sitt 3 dje barn. Jag tycker ju personligen att landet lugnet och naturen låter mycket bättre. Men jag tvivlar nog lite på om det verkligen är rätt svar.

♥ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar