torsdag 30 juli 2009

Till kökssoffan

Har fått min beställning på kuddfodralen som skall ligga i våran kökssoffa i nya köket.
Kökssoffan har jag inte hittat än. =0)
Men det kommer.

Jag letar febrilt ,men vet att när det är rätt soffa så står den bara där framför mig.
Kuddarna får nog ligga ner packade så länge.

Super fina ser dom ut att vara och jag hoppas på att kvaliteten är lika bra som det ser ut.
Har inte hämtat hem paketet ännu så..
Det återstår att se.

Sakta men säkert börjar just köket bli klart. I tankarna iallefall.
Det är det rummet som jag koncentrerat mig mest på då det är helt okej skick med både köksskåp och tapeter.



Bild från Hm.com




Linda




1 kommentar:

  1. Funderar också på lite från H&M Home. Det jag har beställt därifrån innan har varit av bra kvalitet.

    SvaraRadera