måndag 6 juli 2009

Nya tider, Ny blogg



Någonstans i detta avlånga land har vi funnit vårat nya boende. Ett hus från 1948 med rätt kvm rätt antal rum för våran växande familj. Och till min glädje både en egen tvättstuga och ett ny renoverat kök (visst det är inte mitt drömkök, men allt känns bättre än det vi sitter med idagsläget).

Eftersom vi inte flyttat in ännu vill jag inte visa för mycket av våra bilder då det inte är hos oss riktigt ännu.
Men en bild på framsidan går nog an.

















Här kommer ni att få följa med medans vi förändrar huset till vårat. Allt från byte av gardiner till ommålning och renovering/bygge.Planerna finns hos både maken och mig, gäller bara att göra en prioriteringslista om vad som skall komma först.

Tills vi får tillträde och börjar på huset får ni hålla tillgodo med godbitar så som nyinköpt till huset. För inte kan man väl hålla fingrarna i styr när man hittar saker som man "bara måste ha"!!

Eller??

Har förresten en fråga/ önskemål och hoppas att någon vänlig själ har lust att hjälpa till. Jag skulle vilja ha en ny överskrift- banner- header eller vad det nu kallas. Men har inte rätt program hemma, Skulle bli super glad om någon vill hjälpa mig att göra en åt mig . (Ler extra sockersött)

Linda

2 kommentarer:

  1. Jag har laddat ner ett program som heter PhotoScape (lagligt) och med hjälp av det gjorde jag min headers som jag har nu.
    Annars finns det en tråd på fl som hjälper till med headers, sök under Foto.

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  2. http://www.photoscape.org/ps/main/download.php

    Här kommer länken.

    SvaraRadera