onsdag 15 juli 2009

Matsalsbordet




För ett par veckor sedan skulle jag in och köpa blommor på blomsterlandet.
Väl där inne hittade jag en ställning med krukor, ljuslyktor osv för 10 kr st.

På ställningen hittade jag även dessa.
Trodde ju inte riktigt att det var sant då orginalpriset inte var i närheten av 10 kr.

Tanken när jag såg dom var julen...
Ett rött siden band eller järn ek lindat runt dom och underbart röda stearinljus, julmusik och brasan som knastrar i bakgrunden.

Ibland kan man tro att man inte är riktigt frisk.
Men läkarna har inte sagt något annat så jag får väl skylla på min pysselsida då.






Från början var det tänkt att flytten skall gå i september någon gång. Efter kontakt med förra ägarna igår verkar det bli liite tidigare än så.


Kanske dags att börja packa på allvar.

Linda

1 kommentar:

  1. Ja planerna inför hösten/vintern är ju på gång i flera affärer så du är nog rätt ute;-)) med ditt pyssel.

    Jag hade en lapp kvar på rosen, Louise Bugnet heter den visst och är en buskros.

    Lycka till med allt!

    Kram Lena

    SvaraRadera