lördag 25 juli 2009

Trädgården




Flytten börjar närma sig med stormsteg.
Nu är det inte lång tid kvar tills vi skall in i det nya huset.




Dock känner jag att jag inte hunnit planera hälften av inköpen som jag vill göra innan vi skall in.
Just nu sitter och funderar på hur det skall se ut på utsidan.

Jag har ju alltid bråttom med allt och har inte alls tålamod att vänta med blommor tills näst nästa sommar. Jag vill ha det fint och blommande i trädgården redan nästa sommar.





Planerna för idag blir då att åka och se om vi kan hitta lite rosor och pioner på rean.
Köpte min första pion förra hösten, fick den då till halva priset.



Hoppas att blomsterhandlaren har samma priser i år som förra året.









Till nästa sommar hoppas jag på att kunna ta in en bukett med pioner och njuta!


♥ Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar