söndag 2 augusti 2009

Dagarna flyter på.
Fler och fler lådor packas , snart är det färdig packat.

Under tiden förgyller jag min hjärna med att fixa trädgården, blommor, gäststuga,utemöbler, fruktträdgården och allt som det innebär att ha en trädgård.

Just för tillfället sitter vi och tittar på det här sättet med möbler från Plantagen



Har inte riktigt bestämt oss för vad vi ska ha att mysa i på sommarkvällarna.

Bara det att få släppa flyttlådor och flyttstäd ett tag är så otroligt skönt även om man har beslutsångest så in i nordens.


Garderober och förvaringssystem hägrar i mitt ack så snurriga huvud för tillfället.

Jag har iallefall tack vare min underbara svägerska fått tag på underbara bokstäver till våran ytterdörr.
Fin liten namnskylt skall det bli.

Först skall jag bara maila fonten till henne så ordnar hon resten.

Nu ska vi på vinden och packa mera..
Tar det aldrig slut?!?

Linda

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du hittade till svärmor och fick shoppat lite! Jaaa, visst är strykbrädan fin, har den själv och det ångrar jag inte!

    kram Mia

    SvaraRadera
  2. Jag köpte den från Italien i mitt förra jobb. Alltså fikonträdet. Tyvärr... men jag ser det lite varstans. På årstiden ex i Stockholm, där hade de i helgen.

    Lycka till.
    Kram Jannice

    SvaraRadera