fredag 25 mars 2011

TGIF

Äntligen.. Fredag.

Eller äntligen och äntligen. Nu när solen och "våren" börjat smyga sig på känns det som att det knappt hinner vara måndag förrens det är fredag igen.

Men just nu är det extra skönt att det är fredag.
Endast ett par dagar kvar tills man ligger på operationsbordet.
Måndag morgon är det som gäller.
Känns så skönt att det snart är dags men lite orolig är jag för hur det kommer att fungera för mig efteråt.

I helgen har vi inga speciella planer, jag skall försöka vila upp mig - kommer nog inte kunna göra så mycket endå då jag fått veta att jag inte får lov att äta mina mediciner innan operationen och redan är jag helt förstörd.
Att fixa middagen var en riktigt pärs.
Undrar hur resten av helgen kommer att bli!

Inte ens hjärnan känns som att den hänger på som den ska.
Hade en massa att blogga om och hade väl inläggen skrivet i huvudet innan jag satte mig.
Men nu .. vups - borta!

Ha en underbar fredags kväll.
Själv skall jag dricka ett par glas med vin, plugga matte och köpa snask.
Inte i den ordningen direkt- det blir väl snarare köpa snask, dricka vin och plugga ;-)

1 kommentar:

  1. Det kommer gå super på måndag! :-)

    Kör på snask och ta en flarra vin. Strunta i matten. Det e ju fredag! Tjohoo! :-)

    Kraaaam!

    SvaraRadera