söndag 13 mars 2011

2 Avdäckade Sjuklingar.

Här har det varit tyst ett par dagar.
Barnen är sjuka igen!!
Milo man har legat med feber i en vecka och nu verkar det inte bättre än att Thean skall bli krasslig oxå.

I skrivande stund ligger båda 2 avdäckade på soffan.


Jag har hunnit sörja lite över ett tatueringstips - som vanligt missar jag allt!!
Riktigt irriterande.


Lugn söndag blir det här idag. Lite städ efter att katten lekt idiot inatt och rivit ner både en bordsskiva och blomsterkrukor, jord och splitter över hela storarummet!
Som förövrigt var nystädat igår.
Inte längre.




Lite nytvättad tvätt skall tas om hand om.
Och sen sätta sig med näsan i boken en stund till.
Men mest blir det mentalförberedning inför morgondagens besök till la dentist!
Underbart..
Ska få knapra tabletter så jag flyger på rosa moln innan ingreppet.
Och sedan ligga i vilorummet en timma eller så efteråt.

Köra bil får jag inte göra så maken blir hemma med vab.
Jag tar med mig böckerna och ser om rosa moln och matte är en perfekt kombo.
Kanske man skulle be om tabletter inför testet oxå iså fall.


Mmm jo vad gäller matten så skall jag tenta upp min matte,. 
Sen får vi se vad som händer.
Har ca 2 veckor på mig och en si så där 5000 frågor kvar i boken.
Wish me luck. 
Eller att tabletterna är en mirakelkur som gör att matten går galant.
Men det lär jag väl märka imorgon i ett mörkt vilorum med pannlampa på skallen ;-)


Nu ska jag slänga in barnen i sängen och sen dra fram dammsugaren igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar