måndag 14 mars 2011

Med ett hål i munnen.

Tillbaka från tandläkaren med ett hål i munnen. 
Känns lite som Silence of The Lambs, det är väl han som syr i hop skinn till en dräkt.
Nu var ju inte min tandläkare riktigt så morbid.
Men likväl har jag stygn i munnen och det var väl den liknelsen jag ville komma till.



Hög som ett hus var jag när det var klart. 
Att plugga på den medicinusen var ingen höjdare.
Dock försökte jag forska lite när tandläkaren och sköterskan hjälpte mig tillbaka till vilorummet.

Typ om tabletterna är billigare än en flarra vin.. 
För den kraften dom hade slog vinet big time ;-)
Läkaren mest skrattade och tyckte nog likvärdigt med mig trots jag gick i nattmössan. 
Mer kraft har dom definitivt!!




Helst av allt hade jag velat komma hem och krypa in i en sådan här och ner i soffan.
Nu har jag ju hittat en sida som säljer dom till någorlunda ok pris så kanske blir det en sådan framöver.
Dock bara inte just idag...

Nä nu vankas det snart hemmagjord - sjuksoppa som maken gjort till mig plus en macka eller 2 med ost som doppas i soppan...
Mmm nu är jag hungerig tror jag.
Sen en kopp kaffe, matte och tidig läggning av minstingarna.


Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar