tisdag 9 november 2010

Porträttfotografering

Precis hem kommen efter en massa pulsande i snön..
Japp här har under natten kommit mängder. Och det känns i varenda led!
Det faktum att jag glömt att ta morgon medicinen (igen) gör att det känns ännu mera. Ni som haft foglossning under graviditeten kan nog känna igen er. Ungefär så fast ett par 100 ggr värre..

*påminner mig själv om att ta medicinen*

Thean somnade i vagnen på vägen hem och Milo man har precis gluffsat i sig både leftover kålpudding och potatis med sås samt en bit smörgås med stekt ägg och kaviar. Och är numera mätt!!

Det kan jag förstå.. Nu står han visst i köket och ska fixa en flaska ti oxå.
Om ett par timmar är det dags att klä på barnen fixa hår och dra till skolan igen för porträttsfotograferingen som jag anordnat tillsammans med photomic, Förskolan hos oss vill ju inte ta ansvar för det längre.
Så antingen accepterar man läget - vilket är super trist eller så gör man som jag gjort tar på sig ansvaret själv och lägger ett par timmar av sin "fri tid" och får det som man vill!

Medans Thean sover nu ska jag stryka kläder, ta en disk och en kopp kaffe!

Btw - hade världens underbaraste samtal med min Maria härromkvällen.Min älskade vän. Jag vet inte hur många gånger jag sagt det nu men jag säger det igen - Jag är såå glad för eran skull.Puss

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar