måndag 22 november 2010

Jag ser det snöar , Jag ser det snöar

Det var väl roligt Hurra!

Häromkvällen när det utlovades snö passade jag på att försöka fota före och efter bilder.
Det ville sig inte riktigt och det enda som fastnade på bilden var balkongräcket!!

Man ser iallefall mängden snö som kom över natten.
Att den sedan smälte bort dagen efter spelar väl ingen roll eller?!?

Om man inte som jag längtar oerhört mycket efter mängder med snö.
För det gör jag faktiskt.
Visst var jag såå ofantligt trött på all snö i våras när det kändes som det aldrig ville försvinna.
Man blir ju faktiskt liite piggare utav snön.
Allt det här grå muliga gör att man blir hängig och tråkig.


Idag blir det hemma med 2 av 3 barn.
Milo man ligger med hög feber och mår inte speciellt bra i munnen.
Har nu fått tid till Vårdcentralen och skall strax klä på oss för att åka iväg.

Veckan kommer förhoppningsvis gå i positivt tecken.
Mängder med saker som skall ske denna veckan och jag håller tummar och tår för att allt vill sig väl.
Det skulle vara underbart!!

Nu dröser det ner med snö utanför igen och förhoppningvis lägger det sig och stannar..
Ett bra tag iallefall..


Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar