onsdag 3 november 2010

NU blir jag nästan Irriterad!!

På mig själv.
Vet inte hur många blogginlägg som ligger och väntar på att skrivas färdigt och publiceras.
Kommer aldrig tillskott.
Nåt annat kommer ivägen, jag inser hur fruktansvärt trött jag är eller är det ens någon som vill veta!!

Nää förtillfället kämpar jag med diverse olika saker som kommer från egna beslut och jag tappar andan.

Kvällarna går åt till att nåla och sy.
Tidiga kvällar för barnen som somnar innan kl är 18.
Samtidigt leder detta till att jag praktiskt taget skulle kunna somna i soffan runt 19, men försöker hålla mig vaken tills efter tio snåret och då vänder det i skallen på mig och jag kan inte somna istället!

Idag självklart måste jag hålla mig vaken för att hämta hem Sholan som är på halloween fest - tror ni att det lockar med sömn just nu??!
Ah men visst!
Och hälla upp en till kopp kaffe nu för att kunna sitta uppe skulle nog slå åt helvete fel!


Imorgonbitti kommer kära mor hit. Så länge sedan hon var här.
Och nu har hon tagit ledigt under höstlovet och passar på att komma med Totto - Jacks bror!
Har inga planer alls för morgondagen ev en tur till någon sko butik i Kinna då mamman min behöver vinterstövlar.
Imorgon när hon åker följer Shola med till Göteborg och stannar till söndag.


Nä nu blir det nog en liten slatt kaffe och kolla på arga snickarn. Sen älskade Greys!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar