måndag 29 mars 2010

Våran "lilla" hårboll

Som jag har letat efter en liten plats till våran söta Mizan.
Tanken var att köpa en grej som man hänger på elementet där kissemissen får sova.
Men som vanligt kommer jag aldrig tillskott.

Och Tur var väl det.
Hittade denna underbara lilla gjutjärns säng ,som egentligen är en hundsäng men som funkar alldeles utmärkt till katten när man inte har någon hund att lägga där i.

Priset var en sådan strunt summa så jag kunde nog köpt ett par till om jag hade haft något att stoppa i den ;-)

Under uppackning hittade jag orginalpriset på en lapp - 999,75 sen om det var Svenska eller Danska vet jag inte, lappen var skriven på danska iallefall.
Ha jag fick den för en spottstyvel.

Men huvudsaken är ju att katten tycker om den.
Och det gör hon faktiskt.
Om hon en dag väljer att inte sova där mer så kommer den fungera alldeles utmärkt som docksäng till Theas dockor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar