torsdag 4 mars 2010

Snuttan


Lill tjejens tänder syns mer och mer för var dag. Det kändes ju som att en hade kommit ut där upp oxå.
Men är spårlöst försvunnen för tillfället. Istället har framtand nr 2 tittat fram.
Kan ni se dom???

Numera gör det ont när man blir biten i fingret.

Snoriga är hela familjen igen. Denna gången är mamman lite smådrabbad oxå. Jag som nästan klarat mig ifrån alla sjukdommar. Och jag som skall ut och träffa kompisar i helgen. Är det inte typiskt så säg!

Sitter och planerar vårens växter lite till. Kommer inte riktigt tillskott med planteringen av mera frön.
Men än finns väl det väl tid.

Kikar in på Tradera titt som tätt oxå. Numera söks det roliga krukor och attiraljer till trädgården.
Men där finns en som verkar vara på jakt efter exakt samma saker som jag och buder längre och högre priser än mig själv. Lite små irriterande när man tror att man skall vinna och samma "nick" dyker upp och roffar åt sig i sista stund. 

Nu är det dags att hämta hem barn från dagis igen.
Sen kanske man skulle sy klart spjälsängsskyddet som jag påbörjade härromdagen.
Lite smådetaljer kvar sen sover Thea tryggt igen.

Linda

2 kommentarer: