tisdag 23 mars 2010

Sri Lanka

Här har barnens faster kommit hem från semester i Malaysia och Sri lanka.
Lilleman har varit duktig och berättat för oss att  memme -ame- faster är tute slanka.
Med sig hem hade hon dom obligatoriska presenterna till brorbarnen.

Bland annat dessa chockrosa lackiga små underbara hello kitty sakerna till Thea.
Jag som avskyr både lack och chockrosa ;-)
Men dessa kunde jag inte motstå.
Jag blev helt frälst. Så underbart söta.

Kanske har det med storleken att göra. Dom är ju yttepytte små.
Dock fortfarande lite förstora för Thea fröken. Men den tiden kommer då hon springer runt i dom.




Här hemma räkte det inte med att Lilleman fick feber och hosta.
Lillgrisen Thea har åkt på det oxå. Och jag misstänker att största tjejen inte lär klara sig heller.
Hon kom upp mitt i natten snurrig som bara den. Får se hur det artar sig här.
Mamman är inte alls med på bakteriernas planer. Vi hade våra egna planer för helgen som jag inte alls vill behöva ringa återbud till.
Bästa vännen Frökens P dotter ska döpas och vi skulle ju vara med.

(Nu började mamman konstigt nog nysa oxå,usch usch. Peppar peppar)

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar