fredag 5 mars 2010

Underbara paket!

 Tillsammans med maken kom oxå ett stort paket med böcker hem.
Böcker som både jag och maken otåligt gått och väntat på.

Till mig låg bland annat denna bok.
Som jag önskat mig både i julklapp och alla hjärtans dag present. Till och med som ge mig ett paket bara för att du älskar mig sååå.

Ja ni förstår. Jag har verkligen önskat mig den!!

Nu hade jag den ofantliga turen att den är med på årets bokrea till ett riktigt bra pris.
Då är det ju självklart att jag skall ha den.

Jag har inte ens tittat i boken innan utan gått på alla bloggerskor fina ord om boken.
Men den var till och med bättre än jag hade hoppats.

Satt och bläddrade i den och ser ett underbart bord.
Åhh undra vart dom fått tag på det?!?
Nästa sida var beskrivning på hur man bygger bordet själv.
Maken föreslog med en gång att bordet borde bo i hallen.
Ibland är han såå bra!!




Idag ska pappan få lite ensamtid med sina små.
Jag och stora tjejen åker till Göteborg då jag ska ut och träffa gamla barndomsvänner.
Ett gäng som lekte tillsammans som 6 åringar och har hållt kontakten av och till fram tills nu.
Numera är vi en bunt med 30 plusare måste vi väl kalla oss.

Ska bli fantastiskt kul att träffas igen.
Sist var nog ett tag innan Milton mannen föddes. En si så där 3 år sedan.
Så kul ska vi ha det ikväll.

Imorgon ska jag försöka mig på att smuggla in en ostbricka till lördags myset.
och förmodligen blir det mello med Shola.

Ha en underbar fredag samt helg om jag inte kommer in nåt mer.

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar