lördag 7 november 2009

Uttröttad

Hjärnan går på högvarv.
Jag har tusen och en projekt på gång samtidigt och hinner väl en tredjedel av vad jag skulle vilja hinna med.
Förtillfället här hemma är det som sagt
 - Projekt måla på gång.
- Sy julklappar till barnen
- Scrapbooka bebisalbum - man måste ju när man känner att andan faller på annars blir det aldrig klar.
- Planering av jul och födelsedagar
- Planera morgondagens utestök och farsdag,. En del av dagen kommer att tillbringas i gummistövlar ute i skog och mark.
- Kameran följer lätt med. Måste ju ha fler bilder att scrapbooka..

Här hemma sover nästan alla. Jag och äldsta dottern är uppe. Hon snodde tv:n och jag skulle fylla huvudet med ideer till scrappen.
Ha  - trodde du va...
Fastna som vanligt framför datorn med musiken på den underbara bloggen

 Lantlig Harmoni och Småbarns Kaos -ljuvlig musik!
Underbart ljuvlig blogg!!
(willys har skivan med Sanna, Shirley och Sonja för en billig peng, Den ska jag ha!!)

Alla tankar som sprudlar ur mig sätter oxå stopp - känner att jag vill hinna göra allt nu innan jag glömmer hälften.
Någon mer som får brainfreez??
Har försökt att samla alla ideer och tankar i en bok. Sen blir tankarna lite för många och jag glömmer vart jag lagt boken ;-)

Nog med dravel för idag.
Besöksmätaren går sakta men säkert uppåt. Tanken är att när jag når 1000 besökare - har jag tävling eller nja utlottning.
Håll utkik.

Nu ska jag gå och kidnappa tillbaka min tv, skicka dottern till sitt rum och hmm se om chokladpuddingen finns kvar i kylen.
Misstänker att fröken glups har slukat allt.
Smal som en sticka men äter sött som ingen annan..
Undrar vilken diet hon följer...

♥ Linda

Många varma lördagskramar  och fira nu far ordentligt imorgon...

1 kommentar:

  1. Låter som om du har mycket roliga projekt på gång!
    Ha det så bra. Kram!

    SvaraRadera