tisdag 10 november 2009

Fars Dag



Lite sent men bättre sent än aldrig.
Fardag hos oss firades i skogen. Med picknick i nya fars koppen som pappan i huset fick.
Plockandes mossa och busade en stund i den underbart lummiga skogen.
Jag som inte är så van vid skogen fick mig en rejäl chock när vi stannade till mitt ut i ingenstans och allt som låg på backen var mossa...

Inte ett grässtå någonstans.Jag var ju på jakt efter enbärsris och blåbärsris men det kunde jag glömma i den delen vi var..

En underbar fars dag som förhoppningsvis kommer bli en mycket trevlig och uppskattad tradition.
Så länge vädret tillåter iallefall, men som man säger - det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder...

Farskoppen är köpt hos Julias Vita Drömmar som i veckorna oxå öppnar en egen liten butik. Önska man kunde åkt dit. Kanske lite långt för att åka till en butik eller vad säger ni??!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar