måndag 23 november 2009



Här hemma har vi så smått börjat med pyntandet inför advent.
Haft firande av maken som fyller år i veckan, fixat pepparkaksdegen och en sats med lussebullar.
Jag har varit riktigt företagsam om jag får säga det själv!






Julpyntande här hemma iår blir mycket naturmaterial. Inte så många tomtar som det brukar bli. Dom får stanna i lådan detta året.
Nu är det mest elsladdar som skall dras så vi kan tända våra stjärnor på söndag...

Skulle vilja be lite om hjälp när jag endå är på g.
Marits Vita Skrin  har hon i sitt inlägg Tipselitips ett par vinglas som hon efterlyser..
Jag letade på Ikea men där har dom utgått. Jag är oxå på jakt efter dessa glas.
Någon vänlig själ som vet vart jag kan hitta liknande??

♥ Linda



1 kommentar:

  1. Hej!

    Tack för din fina kommentar hos mig! Vad glad jag blir & så hittade jag ju din fina sida också! Kul! Kikar gärna in här igen!

    Jes

    SvaraRadera